søndag 11. januar 2009

Godt nytt år

Da er det januar. Ikke så ofte jeg skriver her inne, og jeg kløner veldig med design og div. Har akkurat prøvd å flytte bloggen min over til ipublisher.no, men det fikk jeg ikke til. Utrolig irriterende å være så hjelpeløs på data. Et av de stedene i livet jeg føler meg "lost". Min datter må stadig vekk være nødhjelp og heldigvis at jeg har henne. Så da er jeg tilbake igjen her for å prøve å gjøre bloggen litt mer spennende dette året- det forrige året ble en fiasko, så fallhøyden er ikke så stor. Skal ikke så mye til før det blir bedre.

Fant et fint bilde på nettet som jeg våger meg til laste opp. Bilde av en sommerfugl som et symbol på frihetens mulighet som ligger i blogg verden.Skal legge det til som en liten hjelper...

Ellers har jeg ikke funnet meg til rette helt her i bloggverden. Hva skal jeg egentlig tørre å skrive om. Jeg er full av beundring for alle blogger jeg leser, både de med ord og bilder. En blogg som virkelig skiller seg ut er Busters notater. Så mye som kan bli sagt med et stille bilde. serdet er mange som leser han, så jeg er nok ikke alene om beundringen.
Kanskje det kommer etterhvert som jeg skriver meg videre. Vi får se hva jeg får til.

Gleder meg til vårens skriverier uansett

Ingen kommentarer: